SENSATION/CITAT/SNODDA FRÅN NATHALIE

marie: duuu, jag ÄLSKAR din tröja! Får jag ta en bild?" Marie som sa det till x antal människor.

jag: marie.. marie.. KOLLA.
marie: jag sååååååååååååg, jag såååååååååg!

marie: är du från sverige?
svensk kille: jaa.
marie: men det är ju heelt awesome. 

någon: vill du ha något från baren?
jag: vatten... bara ge mig vatten. 
någon: inget annat?
jag: ge mig vatten förfaan....

kille: why are you drinking coke?
marie: cause we want to?

malmökille med bred skånska, vi prata om fotboll och att MFF inte ALLS är så bra som han påstår.
Malmökille: jaaa men hallaoo ni har väll inte ens ett lag..?
jag/marie: joo LFK.
malmökille: jaa, men hallåå vart ligger dem liksom.. divison...
jag: ehehe 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0