msn med bästa.

Nathalie säger:
ska vi supa skallen av oss och dansa på bardisken och hångla med djn?
JAJAJAJJJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TACK
skjuts o sånt?;P
maary säger:
ja, tack
det tycker jag fan
haha vi borde bli skitpackade
faktiskt
Nathalie säger:
naj jag vetifan. men vi borde ha askul
har vi alltid
men ja
nej bra kväll med lagom packade
som figges
maary säger:
haha nej
skitpackade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nathalie säger:
ska vi supa skallen av oss och dansa på bardisken och hångla med djn?
JAJAJAJJJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TACK
skjuts o sånt?;P
maary säger:
ja, tack
det tycker jag fan
haha vi borde bli skitpackade
faktiskt
Nathalie säger:
naj jag vetifan. men vi borde ha askul
har vi alltid
men ja
nej bra kväll med lagom packade
som figges
maary säger:
haha nej
skitpackade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

underbart! :D

2010-10-29 @ 11:44:17
URL: http://nathalieelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0