En dag i september.

Igårkväll skypade jag med seriöst random människor i 5 timmar. Vi pratade om allt från politik till konsten att flytta och bo utomlands och bara vara nobody i det nya landet. Sen åt jag två mackor klockan 2 inatt innan jag somnade.

Idag har jag ännu mer ont i halsen, druckit lots of tea, städat köket plus garderoben, varit downtown och insett att jag hatar shopping när man faktiskt har pengar, hjälpt en kompis att packa flyttlådor (vi fick ihop en låda med fem stora saker i) och dessutom har jag druckit cider.

På en onsdag. En onsdag i septeber till och med. 1 september '10. Grattis Kaulitz, 21 år - stora pånks.
Nu - zahnbürste und dann gehen wir ins bett. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0