Aug, 16th '11

Jag ligger i en sæng på ett hotell i Oslo och ska snart till jobbet. Hade værldens bæsta semester hemma, gick upp 9 varje dag och gjorde något vettigt varje dag. Igår var jag mental breakdown och checkade in på hotell eftersom att lægenheten jag skulle fått blivit dubbel-uthyrd pga dålig kommunikation. Men det finns sækert något positivt med att jag inte fick bo dær. Ødet tog mig tillbaka till Oslo, iallafall - nøjd tjej.

Idag vaknade jag av mig sjælv halv 9 och åt hotellfrukost tills jag næstan dog. Gick upp på rummet och la mig i sængen och hær ligger jag æn. Ælskar att bo på hotell. Ska snart ta tag i mitt liv lite, och børjar jobba klockan ett.

Har en enorm længtan till Stockholm? Mmhm, får nog bli en tur dit snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0