Feb, 21st '11

Idag satt jag och funderade. Därför luktade det kanske bränt över hela jorden idag, vad vet egentligen jag som är täppt i näsan?

Iallafall. Vi har lägenheten här på Jens Bjelke tills 1 augusti, sen flyttar hon som vi hyr av hem från Spanien. Alltså, senast den första maj måste jag bestämma mig om jag ska bo kvar här i u-landet eller om jag ska flytta hem till hösten, eftersom jag har tre månaders uppsägningstid. Känns ju lite halvkul, det är ju nästan snart.

Har dessutom insett att jag nog tycker om Oschlo lite, för att igår när bussen körde in på Gallerian, så kändes det skönt på något knepigt vis. Som om jag saknat det. Som första gången jag sa "Jag åker hem till Düsseldorf i morgon/på söndag/whatever". Får lite halvfattig ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0