Jan, 24th '11

Idag är det fem månader tills jag fyller 21. Idag har jag solat och ätit bröd. Jobbat och skrattat åt småbarn som är så underbart fina att jag vill ta med dem hem allihopa och bara titta på dem. Fått kramar och teckningar av barn på jobb. Jenny, Smilla, Maren Kristina och Hanna. Världens finaste. Önskar jag kunde ta en bild och visa er. Idag är jag sliten, som på norsk betyder trött. Istället för att säga "jag är trött" säger de "jeg er sliten". Jag skrattar varje gång.

Iallafall. Ingen bild på söta barn blire pga. tystnadsplikt osv. Istället för ni en bild på mig. Haha, sliten är jag. Trött alltså.

I morgon ska jag till skatteetaten igen, denna gången för att kräva en skattesedel. Funderar på att sminka mig svart runt ögonen, låta bli att tvätta mitt fettiga hår och med mörklila läppar gå dit och låtsas vara tjejen i The Ring. Hehe.

Kommentarer
Postat av: P

Gäller inte sekretessen namnen också? Vet inte hur det är i Norge dock.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0