June, 16th '11

HEJ LOVERS.

Jag är inte så jävla aktiv här för tillfället. Överlag, inte bara på bloggen. Jobbar, äter, sover, duschar, sitter vid datan. Allting som vanligt, iallafall i när man bor i detta landet. Kom hit igen i söndags  och åker hem igen på söndag, taggar födelsedag med fint folk. Tiden går så jävla fort, och jag hinner inte med. För ett år sen satt jag i tyskland, Elina, jag och Amy hade precis kommit hem från Hamburg. Minns det som igår när vi tog u-bahn hem till mig och sen satt vi i mitt hus hela kvällen, kollade på bilder, snackade om resan och åt glass. Världsbäst.

Iallafall. Idag är en dålig dag, skulle kunna gråta hela dagen, men jag ska leka stängning och sen med asko-varorna. Choklad, godis, tuggummi och chips för lite drygt 150 lax. Alltind fint. Börjar 1530 och slutar 2300. Satsar på att hinna med sista tåget hem, annars får jag återigen ragga skjuts med någon lagerdude.


Lilla update'n. Hade ett nästan dumt fint avslut hemma, sen min senaste update alltså, trots förkylning of doom, ofrivilligt bad med jävligt trevliga dudes och cykla typ en halvmil i dyngsura kläder. Mest fest var det, men det är alltid bra.

Nu ska jag glo på Greys Anatomy, och ni ska sakna mig tills vi ses på söndag! ♥ eller ja, träffar ju iallafall vibbe och jesper på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0