June, 26th '11

Tillbaka i Oslo, ett år äldre och emd ännu mindre kärlek att ge till denna staden (lyssnade btw på samma låt hela vägen från Halmstad tills jag kom till lägenheten, för er som vill veta). Men tio dagars jobb innan nästa hemfärd. Tio tio tio. Elva dagar om man räknar dagar, eftersom att jag är ledig(sweet) på fredag. Det är fan inte mycket. Då blir det iallafall Falsterbo en snabb vända och sen tydligen Knäred också, om man ska göra som folk tycker.


MEN. är sugen på att flytta hem sen en stund, från första augusti tills Vibbe kommer upp till da hood. Ska kolla med tjänstledigt?! Men massa för- och nackdelar med att både flytta hem och med att stanna här under tiden. KLUVEN_CHEY_2.0







Luktar en vecka gammalt, stekt bananskal i hela våran lägenhet, fresh. Ska vädra. Och lyssna på samma låt som jag lyssnade på hela vägen hit. Bra skit. Kollade nyss mitt norska bankkonto. Drygt 2000 kr mer än vad det borde finnas där. Ska kolla upp detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0