May, 23rd '11

Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)

Bästa låten. Lyssnade på den hela vägen från Halmstad till Oslo igår. Och hela vägen till jobbet idag. Och hela dagen på jobbet. Och kanske hela vägen back to da hood också? Heeehehe.

Vår lägenhet kallas numera da hood, yo. Fick idag på jobbet reda på att min semester knullat snett och så fick jag dessutom jobba 10 timmar istället för de 7 timmar jag var uppskriven på för dagen. OB OCH ÖVERTID, YOOOOOOO.

Jag och Jessika spelade precis in coolaste videon till den låten dessutom. Så ni vet. Ni gillar det.

Nu ska jag intervallträna, i morgon ska jag ränna i staden hela dagen och handla upp det sista som finns kvar av min lön för att jag är ledig, sen ska jag jobba kalasmycket fram tills jag får åka hem igen. HELL YEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0