Silversun Pickups - Lazy Eye

Hej, och sorry för sämst uppdatering de senaste dagarna.

Hoppas att alla mår bra?

Jag har bott ute i Mellbystrand i två nätter, passar hus tillsammans med min kusin och datan vi har där ute är ingen höjdare. Därför är det lite svårt med uppdateringar eftersom att det inte fungerar att mobilblogga för mig.

Just nu är jag hemma efter att ha jobbat 3 h, hämtat ut lön och sen åkt hem. Städar, äter och bloggar samtidigt som jag och Sandra pratar om Hamburg. Hon ska packa ner förband eftersom att jag är så bra på att trilla och skada mig. Tur att hon jobbar som undersköterska, så någon jag litar på kan ta hand om mig om jag skulle slå halvt ihjäl mig där nere. Känns tryggt ;)

Nu ska jag iallafall hoppa in i en varm dusch. Jag fryser så sjukt mycket, som alltid när det blåser, eftersom det oftast blåser rätt in på på mitt rum och jag hatar att ha fönstret stängt.


I've been waiting
I've been waiting for this moment all my life
But it's not quite right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0