merry christmas.

Jag hoppas ärligt att eran julafton blir bättre än min. Mamma och pappa har åkt till sjukhuset för att pappa har fått en infektion i sitt skoskav, som han fick i söndags, och det blir bara mer svullet av pencillinet. Härligt va? Här sitter jag, färdig ombytt och klar med allt utom sminket och väntar. Vi ska egentligen vara hos mormor om 30 minuter, men jag funderar på att ringa och säga till henne att vi blir försenade så hon inte blir orolig över att vi inte kommer.

Efter att vi varit hos mormor ska vi åka vidare till farmor och farfar, strax innan 5 ska vi vara där. Fira julafton med pappas tjockissläkt och sådär. Åhus-folket är också uppe och firar med oss i år. Inte träffat dem sen min födelsedag, och idag är det ju exakt 6 månader sen =)

Nu hör jag att en bil kommer, förmodligen mamma och pappa som kommer hem. Vilket betyder att jag måste skynda mig lite ;)

God Jul Allihopa! =)



Kommentarer
Postat av: Jonas

God Jul på dig med :)

2008-12-25 @ 01:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0