Apr, 22nd '11

Jag är ganska dålig på att skriva blogg i det här landet. Mest för att jag jobbar hela tiden och det är det enda som händer i mitt liv.
MEN! Idag är jag ledig! Vaknade av mig själv halv tio och var lite besviken, tänkte ju sovit bort hela dagen eftersom att allting i detta landet dessutom är stängt sen i onsdags, tills tisdag. Vi har bröd, kyckling, vatten och vin. Passar ju bra eftersom vi hyllar jesus nu i påsk. Han drack mycket vin och åt bröd, har jag hört(nattvarden!!!!!!!). Om inte, så kan vi dricka vin ändå, dock vitt. Det mår man inte dåligt av.
När jag vaknade var det iallafall fint väder så jag gav mig ut på tur. Sprang en runda i en park med andra ord. Kom sen tillbaka till lägenheten, duschade och satte mig här i soffan med datorn i knät. Då smäller det i min näsa. Tjock, tjockare, Maries näsa. Pollenallergi var det ja. Springa i park och andas med näsan i dessa tider? Grattis, du blev precis utsedd till årets idiot. Rotar igenom alla väskor jag har utan lycka. Sitter därför kvar här fortfarande, med en täppt näsa och en hjärna som är mer flumm och seg än någonsin. Ser fram emot det som finns kvar av min lediga dag. Jag och näsan min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0