Apr, 2nd '11

Jag förstår inte grejen med att borsta tänderna i duschen. Men jag kände mig bra manlig, haha.

Har varit på jobb från 11 till 23 idag, och lite till då jag inte slängde in nyckeln till Kontiki förrän vid midnatt. Är tröttare än trött, och har ont i fötterna samt en miljon nya papercuts. Känner ingen kärlek, överhuvudtaget, till asko-beställningen. Inte nu, inte i framtiden heller. Fattar inte varför Max gillade den så in i helvete. Konstigt dude, men möjligtvis för att man i vanliga fall börjar 15.30 när man har den på nacken.

Tycker att Sverige kan ta hem alla sina utomlandsdudes/dudettes nu. Två kvällar i rad har jag läst på vägen hem att en svensk har dött. Blir trött på döden, blir trött på krig. Visst att det är kalasschysst att Sverige bryr sig, men vi ska fan inte behöva dö bara för att vissa andra inte har en framtid.

Djupt, djupt. Nu ska jag sätta igång en skitkass film, slänga upp datorn i fönsterkarmen och somna. Imorgon (idag) är jag så jävla ledig, och ska inte göra något annat än att gå på stan och dricka vin på uteserveringar, för vet ni? Det ska bli 17 grader varmt. Fint minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0