July, 31st '11

Hänger numera i Jessheim och vet fortfarande inte vad jag heter för att jag är så trött/sover sämre än ever. Vill bara åka hem till Oslo och sova. Skrev precis hem till Oslo, cause you don't know what you have until it's gone. Jämför man med Jessheim så...

Jobbade dubbelpass idag, från 0530 till1930. Skulle egentligen jobbat till 2130 men flörtade med le baws och fick byta pass, nöjd men trött tjej. Har semester från torsdag, ska dock se om jag kan skänka bort mina pass på onsdag och torsdag så jag kan flyga hem onsdagmorgon? Hade varit najs. Ska fråga mor om hon vill bidra till flygbiljetten, orkar fan inte åka buss mer? Om inte, så får det väl räknas som en investering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0