June, 9th '11

Är hemma sen i söndags, busy som en häst. Mest fest hittills, och allergi, trodde jag. Men idag när alarmet ringde var jag genomförkyld. Som alltid när jag låter mig själv slappna av efter att ha jobbat röven av mig. Dock lite förvånad över att det kommer så sent, men det är förmodligen för att jag haft långhelger då jag bara slappat halvt, tänker jag.

Idag har jag färgat utväxten och klippt mig. Nu är mitt hår platt. Jag har aldrig platt hår, och känner mig därför helt platt. Jag vägrar, så ska duscha sen.

Fick mitt lönebesked också. Så. jävla. nöjd. Är fan värt att jobba röven av sig.

Nu ska jag äta kycklingsoppa och dricka c-vitamin. Sen ska jag läsa min shetlandsbok. Under tiden kan ni ju lyssna på låten under. Sjukt pepp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0