Mar, 10th '11 pt. 2

Bloc Party – Zephyrus- alla borde lyssna på den.
Idag har jag varit på möte och jobbat. Fått schemat för nästa vecka och panikbytt helg med Sanna för att jag skulle kunna vara ledig nästa helg när Sandra kommer upp.
Mötet langade fler arbetstimmar, och därför jobbar jag varje dag nästa vecka, förutom lördagen och söndagen. Sen efter de dagarna är det fullt upp igen, iallafall för en stund. En månad framåt kommer jag vara busy as hell och kanske inte alls trivas med det. Men det märker vi. Lärorikt som fan kommer det bli iallafall. Och nu måste jag vara en sådär töntig och hemlighetsfull människa som jag själv egentligen bara blir trött på. Men jag kan berätta mer när det blir aktuellt, om ungefär en månad.
Nu ska jag iallafall sova, jobb jobb jobb i morgon. Ska hämta ut mitt securitykort också, vilket då ger mig tillgång till hela flygplatsen, utan att jag behöver ha någon med mig. Gött mos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0