Mar, 4th '11

Igår gick jag upp kvart över fyra efter att ha sovit 2,5 timme, idag gick jag upp kvart i fem efter att ha sovit sen kvart över nio igår. Idag är jag trött, som en katt, men jag har ett fast jobb. FAST FAST FAST. In your face. Ett jobb som jag dessutom trivs på sjukt bra so far.

Innan skulle vi äta soppa som såg riktigt nasty ut, men det hör egentligen inte till saken. Vi började skratta, jessi dreglade och jag började gråta hysteriskt i typ två minuter. Då är jag trött, om jag börjar gråta hysteriskt för att man först skrattar så man gråter. Saknar mamma lite med, och massa krångel med räkningar och toalett som fuckar snett. Fick lön idag, igen, och har dessutom fått skatta halva denna lönen med? Ringde och dampade innan, dom skulle fixa det på måndag och sen ringa mig, jag vill ju fan ha hela min lön liksom. Slynor.

I morgonbitti har jag och Max, en kille på jobbet, en date på Oslo S. Tjugo över fem ska vi ses framför stora tavlan och sen åka till jobbet. Trevligt, öppnar med Max och Osk(c)ar, trevliga grabs.

Vill åka hem en liten stund. Är lite för trött just nu. Då får man hemlängtan. Annars är jag så genuint jävla lycklig, en sån jävel man hatar när man själv har en dålig dag, och idag har jag köpt nya hörlurar till min ipod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0