Oct, 25th '11

Gud, här tar det tid mellan inläggen, man kan ju nästan tro att jag inte har något liv? *ironisk tjej* Ja, iallafall. Det är som vanligt. Jobbar måndag till torsdagen veckan därpå, sen ledig fredag, lördag och söndag. Allting rullar som det ska med andra ord. Skulle haft fri på fredag tänkte jag, men nej. Det fanns minsann inte tid till det. Hade i vart fall världens finaste människa här i förra veckan på intervju och sen åkte jag med henne hem i torsdags, och spenderade helgen hemma med denna dam. Observera att jag inte är lesbisk. Hon råkar bara vara den bästa jag vet att spendera min lediga tid med.
Så ja. Här i Norge är allt som det ska. Frågor på det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0