Jag är aldrig stark utan dig.

Jag är feg. Jag är den första som skulle erkänna det. Nog kan jag följa med på tokiga upptåg och haka på riktigt galna idéer, men när det gäller min trygghetszon så vill jag att allt ska vara som det alltid varit. Du är min trygghetszon. Därför är jag rädd. Lika mycket om jag vill veta vad som är fel så vill jag det inte. Det finns ingen annan väg nu, jag kan inte vända om. Det är omöjligt för mig att välja att ignorera detta. Att på så sätt skada dig mer. Jag vägrar göra det. Därför måste jag hitta mod, hitta rätt ord och bli starkare än du tror att jag är. Dra upp dig ur det svarta hålet som du fallit ned i. För om du sjunker så sjunker jag också.

Berätta för mig. Vad det än är så lovar jag att det inte kan få mig att sluta älska dig. Vad det än är så vägrar jag tro att det ska förstöra för oss. Du är ju min kusin, tvillingsjäl, allting, det kan inget förändra. Vad det än är så klarar jag att höra det, jag vill hjälpa dig. Jag vill kunna hjälpa dig. Jag borde kunna. Ensam är inte alltid stark älskling, jag är aldrig stark utan dig.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ojojoj.. kolla Marie.. rena poeten ju :) iaf fint skrivet :D

2008-12-21 @ 19:54:59
Postat av: Anonym

Två är starkare än en!

If we're going down, we're going down together. That's how it was, wasn't it?

Tack för att du finns, för att du bryr dig!

<3

2008-12-21 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0