Sen alltid...

"Marie Olofsson är sen så länge jag har levt, det blir en jävla massa meningar och jag får därför räkna dem extra noga.

Du är min älskvärdaste kusin.

Du är en enveten person som inte vill ge sig när du tycker att du har rätt och du är även den jag bråkar mest med fast
jag klarar min inte utan dig, det har vi ju märkt.

Med allt som vi har gått igenom och går igenom tillsammans så känner vi varandra från topp till tå och det är egentligen ett mirakel att vi är vänner, fast vad blir vi utan varandra?

Du är den äldsta vännen jag har.

Snäll, Hanna-Marie flummig och det är rätt ofta vi är så trött och flummiga att vi ligger på golvet och gapflabbar så att det gör ont i magen.

Vad kan man säga, är det NÖFF kanske?

Det är en sådan dålig humor som jag inte tror att jag har med någon annan, vi skrattar åt det man inte ska skratta åt efter att man hört det minst 1000 ggr, och alla fjöntiga grejer.

11 dagar äldre än mig och du är fortfarande lite kaxig över det. ^^

18 år av vänskap, ska vi fira 20årigt liv tillsammans år 2010?

Du har ju verkligen funnits där hela mitt liv och jag är verkligen glad över det, även om vi bårkade jätte mycket när vi var små och bråkar det gör vi nu med, fast inte lika mycket, vi har ju växt upp lite nu.

Döpta tillsammans.

Vi har ett speciellt band, och dopet är väl ett som gör det bandet.

Nästan alltid har vi kul tillsammans och har vi inte kul så har vi inte kul. >_<

Efter 7 månader av catfight så klarade våra liv sig utan varandra och saknade dig som fan under de 7 långa åren som det kändes som.

Flest minnen kan man väl säga att jag har med dig.

Vi lär varandra saker, både helt meningslösa och livsviktiga.

Hur får man nu ett bra avslut på det hela... det finns inget avslut, det bara fortsätter men nu får jag inte skriva mer, och det orkar jag inte heller. >_<

- sen alltid"


För alltid.
If we're going down, we're going down together.

BABY <3

Kommentarer
Postat av: Viebke

If I only had seen this before. :/

This is beautiful because it's us!

We can't do this anymore. We got to solve this.

I love you even if I still disappointed at you. But it's perhaps my fault too so.

Jag hade kunnat säga att det blev av men du hade kunnat fråga. Och när jag prata med dig på kvällen. Det var bara inte snällt :/

2008-12-01 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0