Ein ganz normaler Tag.

Jag var ute och gick 4 gånger igår. 4 gånger. Beat that. Först ner till stan, sen hem till Nathalie. Sen gick jag och Nathalie ut, först en gång och sen en gång till. Sen gick jag hem från Nathalie. 4 promenader.

Nu är jag helt seg i benen, träningen imåndags börjar göra sig känd, och sen 4 promenader på det. Jag är glad om jag kan stå senare idag.

Ellia och jag börjar bli tanter. Måste vara för att vi har fyllt 18 båda två.

Gårgagens youtubefavorit:



Now what starts with the letter C?
Cookie starts with C
Let's think of other things
That starts with C
Oh, who cares about the other things?


C is for cookie, that's good enough for me
C is for cookie, that's good enough for me
C is for cookie, that's good enough for me
Oh, cookie, cookie, cookie starts with C.

Kommentarer
Postat av: Nathalie aka Fru aka Tant!

Tant? du är UNG min kära vän. Jag därimot börjar bli TANT. snart 20 ohgosh. är tonåring i 2 månader till.. im not gonna make this.

2008-10-29 @ 11:04:47
URL: http://yournathalie.wordpress.com
Postat av: Viebke

Bästa sången! :)

<3

2008-10-29 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0