Jag kunde inte bry mej mindre.

Vibbe klarade sin uppkörning idag. Grattis :)

Självklart, det första som händer är att mamma ger sig på mig. "Du kanske ska lägga lite tid på teorin nu eller?", som om jag är skitkass för att min 11 dagar yngre kusin får körkort före mej. Vibbe bor på landet, hon har nytta av en bil och ett körkort, det nekar jag inte till.
Men jag känner faktiskt inget behov av det. Visst, ibland tänker jag "Åh, vore skönt med körkort", men jag känner inte att jag måste stressa.

Dessutom är det faktiskt dels mammas fel. Ända sen jag fyllde 16 har jag tjatat om att övningsköra, men har vi kört något? NEJ, inte ett jävla skit. Först i januari -08, efter 1,5 års tjatande, kom mamma på att jag fyller 18 och ska skaffa körkort. Vi gick den jävla kursen man måste gå för att få övningsköra, men hände det något? Nej, självklart inte.

I MAJ, skrev vi in mej på körskolan. Varför? För att min mamma inte ville göra det tidigare och när jag var där och skulle skriva in mej själv, men inte fick jag det då jag inte var myndig vid det tillfället.

Nu, vill jag inte längre. Jag har bättre saker att tänka på och teorin är så tråkig att jag skulle kunna spy på den.

Hon kan ta sitt jävla körkort och köra upp det där solen aldrig skiner, alltså i näsan, och skratta, lipa eller vadfan som helst.
Jag kunde inte bry mej mindre.


Kommentarer
Postat av: Ellia

stressa inte baby. Jag kör dig på min sparkcyckel

2008-09-18 @ 22:57:40
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0