Världens undergång?

På alla kvällstidningarnas nyhetssidor står det att jorden kommer gå under i morgon. Det handlar om en gigantisk partikelaccelerator vid namn LHC (Laholm City Gangsters), som ska "skapa århundradets stjränsmäll". Mer om det här; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3283548.ab

Naiv som jag är, så tror jag på det. Jag springer runt här hemma som en paranoid psyksjuk höna och hostar som en katt. Pappa säger att det är chill, men han lyckas inte övertyga mej.

Men frågan är ju egentligen; OM det sker, kommer vi ens hinna reagera eller säger det bara BAM - så är jorden slaktad? Jag menar, om det skulle vara så att det inte säger BAM, men att man ändå märker att "nu går jorden under", fatta dödsångest man skulle få. 

Jag är livrädd. Jag kommer dö. ALLA kommer dö.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, det är lugnt Marie.. vi klarade oss :)

2008-09-10 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0