Det är lite sad...

.. att det bara är 10 dagar kvar här nere på Mallorca. Jag älskar att vara här och vill typ inte alls åka hem. Men samtidigt saknar jag er där hemma som fan.

Igen, jag sitter här och snackar med Vibbe i skype. Snodde ragnars headset, thank yoooooooou. Helt sjukt så härligt det är att höra henne prata, och dessutom få henne på bättre humör genom att låta henne prata. :) I LOVE YOU!

Ialf, jennie har skadat foten och blivit cphest på riktigt och vi har flytta runt på halva hotellet.

Solen är framme och skiner, både på gott och ont. Fralleboulle har bränt satan och jag har blivit hans egna lilla mami på grund av detta, tjatar om solkräm och så.

I fredags var vi på utflykt, i Palma och Valldemossa, sen åkte vi en bit längs mallorcas västkust innan bussen åkte hem. Niklas fyllde år så på kvällen firade vi honom och lite så, men jag var inte med ute.
I lördags solade vi hela dagen och sen skulle vi gå ut på kvällen igen, men jag stannade hemma då med, orkade inte festa i helgen.
Igår skadade jennie foten så vi fick åka till sjukhuset, eller vårdcentralen om man hellre vill säga så. Där blev vi sittandes en stund innan de kollade hennes fot, konstaterade att den inte vra bruten och lindade den. Sen åkte vi hem och solade, innan vi fick flytta runt lite på hotellet.
Idag har vi solat mer eller mindre hela dagen och fyfan, i love it!

Vi hörs :) och ja mamma, jag tar allergitabletterna ;)

ILY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0