En lång helg senare.

Åh, det är söndag - igen. Jag gillar inte söndagar.

Vi har spenderat helgen på en karaokeklubb och Banana. Jag och ragnar ägde sönder när vi sjöng Teenage Dirtbag igår och det var allmänt trevligt.

Vi var i Palma igår och jag köpte gula lackpumps med öppen tå. En dag senare - nu - har jag skoskav som få och lever i flipflops ;)

I natt/ i morse blev det sent/tidigt/kalla det vad du vill, och vi hamnader i säng strax innan 7 i morse efter en otroligt händelserik kväll. Lovely!

Nu ska vi äta PASTA - jag har blivit beroende -, kycklingkorv, vanlig korv och fiskpinnar.
5 days left. :( Tiden här nere har gått alldeles för fort och jag älskar att vara här. Jag kommer sakna att ha folk och liv och rörelse runt omkring hela tiden, här är man aldrig ensam.
Men jag saknar er. <3


Kommentarer
Postat av: Vibbe

Jag saknar dig med i alla fall...

2009-04-26 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0