"Kommer det sådana små apor och städar i morgon?"

Halooo bloggen, everybody och allihopa ;)

Seriöst, det senaste dygnet har varit SJUKT! Vi lagade kyckling och ris igår, sjukt gott blev det! Tack hemmafru Sennemark för den goda maten. Precis när vi satt och åt kom Herr Agnvall in och bjöd in till fest så vi drog 2 flaskor vin, som inte ens kostade 12 kr - tillsammans(!!), och sen sprang vi över till El Bodegon, en bar som ligger mittemot hotellet, precis över gatan bara ;) Där fann vi halmstadfolket, utom Cattis och Emelie, och 3 från varberg. Kvällen blev helt galen, spriten är undebart billig och det blev en hel del shots ;) Någon gång, ingen minns klockslaget, tog vi oss upp på rummen, där Jennie fick manligt sällskap och därmed fick Alex sova inne hos oss ;) Vi hade vattenkrig så det var vatten i hela lägenheten och sen sov jag med solglasögon, fast jag inte fick för folket, dock slutade det med att dom tog mina sonnenbrillen och jag däckade totalt.

Upp igen vid halv 8, jag var på världens mördarhumör. Väckte Alex och Jonas, bara för att, och sen gick jag och Jennie ner till receptionen där våra praktikledare skulle hämta oss. Men trofan att det inbte kom någon till mig, madde, ida och malin så dom sa till oss att komam tillbaka vid 10 igen. Jag däckade igen, denna gången inne på Jennie och Alex rum och sov till 9.50 då jag vaknade helt pnik över att jag trodde att jag var sen. Sprang ner till receptionen igen och BAM så fick min grupp på oss vita overaller - VI SKULLE MÅLA! Haha, helt sjukt. Jag och Madde hade mer färg på oss själva än på väggarna när vi var klara, men det gick bra ändå.

Ikväll har vi ätit pasta, igen, och konstig korv som smakade en aning.. speciellt. Men den gick att äta ;) Sen bytte vi om till badkläder och gick ner till INOMHUSPOOLEN, och simmade några längder innan vi flyttade oss till jacuzzin. Satt där i typ 50 minuter innan vi gick upp till rummen för at duscha innan "filmkvällen" som skulle hållas i matsalen. Filmen som visades hette "Martyrs" och vi vågade bara kolla på den i typ 30 minuter innan jag bangade ur och vi gickför att sätta oss här i lobbyn med datorerna. Och här sitter vi fortfarande ;)

Ska maila till mina papi nu och sen ska vi väl ränna upp på rummet, och göra hotellet osäkert ;)
Bilder kommer när jag har tid - internet här är assegt och det tar typ 100 år bara för att ladda en sida ;)

♥ ~ Marie & Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha bra att ni håller upp takten :D

2009-04-02 @ 00:02:26
Postat av: Nathalie

åååååh du har det underbart ju! du ska veta att vi har gött väder här med nu, jag älskar det. 15gr i soleeen. mhihi. sup inte ihjäl dig beboo ;) hhah. PUSSS FRU <3

2009-04-02 @ 12:43:46
Postat av: Anonym

Det låter fan härligt. Jag är fan avundsjuk! Jag vill med! ;)

<3

2009-04-02 @ 16:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0