Sunny Sunday.

Söndag, Sonntag, Sunday, SUNNY SUNDAY. Oh, we like.

Vi har spenderat vår dag i solen, vid poolen och på stranden. Varit runt 25-30 grader varmt och nästan helt blå himmel. Sjukt underbart. Dock är det kallt som fan i vattnet, så vi badar bara lite försiktigt.

Dessutom har jag blivit genomförkyld sen helgen. Inte bra att springa runt i shorts och linne mitt i natten när det dessutom regnar.. Men vafan, jag får skylla mig själv. En förkylning har ingen dött av direkt ;)

Nu ska vi snart gå upp och laga mat, Pasta och tomatsås med vitlök i. MUMS!
Dessutom ska jag försöka fylla på min telefon vid internet och ringa hem en snabbis :)


Kommentarer
Postat av: Vibbe

You know I miss you.

How you doin??

<3

2009-04-07 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0