STOCKHOLM.

Äntligen! Nu har jag kommit hem till lägenheten, handlat mat och annat nödvändigt och satt mig ner med datan och kan slappna av för en stund. Just nu sitter jag och äter min kvällsmat, vaniljyoghurt med frusna mosade hallon och krossade valnötter - MUMS!

Förresten så behövde jag inte hitta hit helt ensam, Johan mötte upp mig på Centralen och åkte med mig hit då han hade glömt den nyckel jag ska ha nu i helgen kvar i lägenheten. Rätt skönt att slippa åka sista biten själv, att åka från Arlanda vcar skapligt drygt fast det bara tog 20 minuter.

Nej, nu ska jag äta upp min mat och diska. Sen funderar jag på att ta en promenad bort mot Slussen och Gamla Stan eftersom Ante jobbar till 11 och förmodligen inte är hemma förrän halv 1.

Jag älskar Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0