Fridaynight.

Sitter hemma hos Vibbe, hon gör sig i ordning lite halvt och vi tror att vi ska dra ut en stund. Det blir nog så, eftersom att vi förbereder oss som om vi ska ut iallafall ;)

Jag handlade jättemycket idag, hehe. Ny plattång från GHD, marinblå sammetsleggins, vanliga svarta leggins, svart långt linne, grått nagellack, svart partyväska och julklapps. Sammanlagt blev det egentligen lite för dyrt med tanke på att jag åker till Hamburg nästa vecka och ska shoppa en hel helg, men jag ska nog klara mig på de pengar jag sparat. Annars får mamma skicka över lite extra ;)

Nu ska jag fortsätta fixa mig, utgång blir det och Natalie möter förhoppninsvis upp oss i stan sen med. Annars blir det ju bara jag och Vibbe men vi lär ha kul ändå!
Ha en trevlig kväll, ladies and gentlemen! ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

Okej. Ja då kan det bli lite svårt!



Jag åkte utan visum, vilket innebar att jag endast kunde stanna i landet i 3 månader. För att få visum krävs en agentur.



kram

2009-12-12 @ 01:58:24
URL: http://carolinene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0