Godmorgon Maaaaary.

Detta börjar bli pinsamt, jag bara sover hela tiden.
Sover - kollar på jackass - sover - dricker te - sover - kollar på svenska hollywoodfruar - sover.

Det sista där var något oväntat. Svenska Hollywoodfruar. När det gick på Tv3 fattade jag inte hysterin, och brydde mig inte heller. Såg några paraodier på skiten och tyckte det lät överskattat. En kompis länkade till Anna Ankas Julkalender, och Mary iz stuck. Smärtfyllt, hellyeah, men sant. Nu är jag inne på tredje avsnittet på Tv3Play - pinsamt nog, och ska precia börja kolla på fjärde. Lika bra att kolla slut på skiten, eller?


Såhär ego är jag idag.

Om en vecka sitter jag och Sandra på planet till Hamburg. Helt underbart ska det bli!
Senare ska jag nog ner på stan en snabbis, hälsa på Vibbe på jobbet, spana på julklappar, både till mig själv och till andra, men först ska jag fortsätta dricka te och skratta åt Anna Anka. ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej



Ja, det är helt okej med lite frågor! :)

Jag vet inte vad man ska kalla det. Själv anser jag att om man är "nanny" så bor man inte med familjen, vilket jag gjorde. Så jag klassade mig själv som au pair.

Jag åkte inte genom en agentur, vilket gjorde att jag bara kunde stanna där i 3 månader. Fick därför också leta upp min familj på egen hand. Anmälde mig på 2 au-pair sidor på internet och blev då kontaktad av ett flertal familjer som jag sedan kunde välja och vraka bland.



Funderar du på att åka också eller?



Kram.

2009-12-11 @ 07:52:19
URL: http://carolinene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0