Marydress on its way!

"your order is now on its way to you."

Klänningen jag beställde från asos igår som tröst för att jag inte sticker iväg på en sistaminutenresa är på väg. Sweet!

Jobbet idag var chill, helt lagom att börja 12, enligt mig. I morgon börjar jag dock 7.30. Uuuuuuh, hur ska jag orka ta mig upp ur sängen?
En kille från EM ringde nyss och sa att våra ny köksstolar är klara att hämtas. Schysst! Jag vet dock inte hur de ser ut, mer än att de är svarta. Men det blir nog bra. ;)

Nu ska jag plinga vidare till världen och se vad som händer ikväll. Eftersom jag jobbar tidigt ska jag ta det hyfsat lugnt. I värsta(bästa) fall drar jag ner på stan, hyr en film och köper godis. Vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0