You know what you want, and that makes you just like me.

Så, datan är inlämnad sen igår.

Var hos Vibbe igårkväll. Glömde moilen där trodde jag men i morse visade det sig att den låg ute i bilen. Och att ett tyskt mobilnummer hade ringt och dessutom lämnat meddelande. Visade sig att det är en familj i düsseldorf som är intresserade av att ha mig som aupair. Vi pratade en stund och familjen spenderar julhelgen hos mammas familj i Hermmeslöv, så i morgon ska jag köra ner till Båstad och träffa dem. SPÄNNANDE :)

Nu måste jag dock dammsuga ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, vad har du nu lyckats ta dig in på?

2009-12-22 @ 16:43:31
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0