^^

STÄMMER DET IN PÅ MIG?

januaribarn: tröga, tråkiga men söta.
februaribarn: söta, trevliga men jobbiga.
marsbarn: otrevliga, tjuriga men snygga.
aprilbarn: puckon hela högen, men underbara.
majbarn: snygga , gulliga men riktigt osmart
junibarn: heartbreakers,dissare, men trevliga.
julibarn: snälla, glada men blir lätt sårade.
augustibarn: söta, glada men förstör för andra.
septemberbarn: smarta, coola men sårar lätt.
oktoberbarn: musikaliska, snygga men tråkiga
novemberbarn: bra vän,underbar men sårar ändå.
decemberbarn: glada, söta men tröga


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha jaa lite :D mitt stämmer dock inte. VARFÖR SVARAR DU INTEE? RING MIG!!!! <3

2009-06-26 @ 14:23:48
Postat av: Anonym

En aning kanske.. Min stämmer ju ganska bra på mig med ^^

2009-06-26 @ 15:55:39
Postat av: sandra

min passade på mig.. Februari

2009-07-12 @ 11:31:44
URL: http://www.pandys-sandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0