WE <3 PADDE

Det är helt sjukt. I morgon gäller det. Student 2009. Just nu har jag inga känslor alls. Helt neutral är jag.

Jag var iallafall på skolavslutningen idag, tycker det hör till när det förmodligen är den sista någonsin. Jag började gråta redan under första sången - Idas Sommarvisa.
Padde blev tårögd när jag frågade om han tänkt på att min klass är den första han  föjlt med genom hela gymnasietiden. Då kändes det verkligen att snart är det slut, när tillochmed Padde bli tårögd.

Idag efter avslutningen pyntade vi iallafall vagnen. Så fin blev den!

Björkris behövs :)


Drottning Blanka? Nej, här var det Walterska som gällde!


Spraya spraya :)


We <3 Padde



I morgon gäller det. Regna och åska ska det göra, och vi ska ta studenten!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Skit samma med vädret, för "Vi har tagit studenten...!" :D



och... WE <3 PADDE

2009-06-17 @ 11:25:06
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0