Save tonight...

.. and fight the break of dawn.


Åh, idag var det till att träffa underbart folk igen. Gud, vad jag saknar Mallorca. Bilder langas bla på facebook och bilddagboken, och inte gör det saken lättare. Igår satt jag vid min data hemma i LA och Alexandra vid sin data hemma i trönninge, och vi grät tillsammans på msn. 
Dock antar jag att det ska vara såhär, med det onda kommer något gott och på det goda kan man aldrig vänta för länge!

I morgon tänkte jag pallra mig till skolan för att ha fotolektioner och sen på kvällen blir det förhoppningsvis utgång.
Nu ska jag överväga min student som fan, och förmodligen ännu en gång komma fram till att jag inte vill fira den, innan jag lägger mig för att sova.

Men först; Mallorca 2009.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0