Darkside of the Sun.

Jag har varit uppe sen halv 8 idag. For iväg till stallet, jag har seriöst inte varit där på 5 månader, och fixade massa. Skönt som fan faktiskt, är rätt slut i kroppen. Åkte hem till Vibbe en stund, var ute med hunden en snabbis och sen lagade vi veggibiffs och planerade ridlektion/julavslutningen.

Haha, jag tänker inte erkänna att det har varit skönt att fått mycket gjort idag. I morgon ska min bror ha bilen och jag kommer sova halva dagen, såvida han inte åker till halmstad för att då måste jag åka med. Eller så är jag dumdidum och tar bilen när han kommer hem och åker in till stan, jag får seriöst slaganfall snart. Haha. Desperate chick eller vadå? ;)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Snart. Först vill jag ha te.
Goodnight lovers. ♥

Kommentarer
Postat av: Viebke

det är bra Marie! :)

<3

2009-11-10 @ 16:38:31
URL: http://ilovethisrecordbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0