Don't wanna hold on to your truth. Don't wanna keep on loving you.

Så, as i told you. Det blir inte för många inlägg här inte.

Den senaste veckan har jag typ inte gjort ett skit. Sover halva dagen, är uppe halva natten, läser, dricker te, läser, dricker te, läser lite mer, dricker lite mer te. Spelar sönder Humanoid samtidigt. Sen umgås jag med Vibbe, sängen och datan. Men inte bloggen.

Det tar emot lite. Skitväder deluxe gör mig på mindre bra humör och det finns typ inget att göra.
Nu hällde jag te över halva tangentbordet. Vafan.

Så. Jag börjar jobba om 2 timmar ungefär. Känns sådär lovande.

Men. Stockholm den 15e på obestämd tid. Det gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0