Eftertankar.

Jag är nog inte hypokondriker. Jag tror bara att jag ska dö varje gång jag blir sjuk. Typ, när man har maginfluensa eller ligger i vanlig förkylningsinfluensa. Jag tror alltid att jag är döende och oj, så synd det är om mig.
Jag var precis likadan när fågelinfluensan härjade runt. Paranoid, hypokondrisk och allmänt livrädd för att bli smittad och därmed dödssjuk.

Egentligen är det nog bara mina lungor som reagerar på skillnaden mellan den varma luften inomhus och den kallas luften utomhus.
Jag ska börja andas in kallluft med näsan, det lärde min tröslöjdslärare mig i trean på lågstadiet. Andas in kall luft genom näsan och sen ut genom munnen som vanligt. That's gonna be my new 'thing'.

Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0