Eminem

Jag sitter och lyssnar på gamla Eminem-låtar typ my name is, lose yourself och the real slim shady. Some pretty good shit faktiskt. Att de nya låtarna från albumet Relapse är minst lika bra gör inte saken sämre. Jag älskar Beautiful.

In my shoes, just to see
What it's like, to be me
I'll be you, let's trade shoes
Just to see what i'd be like
To feel your pain, you feel mine
Go inside eachothers minds
Just to see what we'd find
Look at shit through eachothers eyes

Don't let them say you ain't beautiful
They can all get fucked just stay true to you
Don't matter saying you ain't beautiful
They can all get fucked just stay true to you


>


Kommentarer
Postat av: ANNNNNSI



HIT MEEE!



Idag ska jag träffa dig så då kan jag hitta dig. HAHAHA humorn är på topp. Dock måste jag köpa pepparkakor (?)!

2009-11-06 @ 10:51:07
URL: http://stohr.blogg.se/
Postat av: aaaa

några planer inför ikväll? kram

2009-11-06 @ 17:31:47
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0