Stockholm.

Jag har egentligen inget att säga, mer än att jag börjar tröttna på att vara här uppe och inte göra något annat än springa på stan. It sucks. Kanske för att jag inte vill handla något. Det hade varit en annan sak i det läget. Men eftersom jag inte är i direkt big need of something så spar jag my money till Hamburg. Nu är det inte ens en månad kvar =)

Köpa två ringar har jag ändå lyckats med, och armband och ett par örhängen. Men det är också allt. Jag klagar dock inte, säger vi. I morgon går flyget hem och sen blir det jobb på söndag. Sweet!

Nu ska jag dö lite till på hur tråkigt stockholm egentligen är. Haha.
Egentligen var detta inlägget till för att visa att jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0