091013

Hohoho, nu får jag slänga in ett snabbisinlägg tänkte jag. Ni vill ju säkert veta att jag lever, om jag lever vill säga. Med andra ord får ni min dag, so far;

Jonatan ringde och väckte mig i morse, allting för att jävlas.
Jag låg kvar i sängen och kollade säsong 3 av Life of Ryan som den geek jag är.
Nancy skickade sms när jag var inne på tredje avsnitett.
Jag svarade på Nancys sms.
Nancy ringde mig och bestämde att vi ska till stan.
Jag sprang ner och in i duschen.
Tvättade håret.
Klädde på mig.
Fixade håret.
Sjöng falskt under tiden.
Klädde på mig lite mer.
Satte mig här.
Och här sitter jag.

Nu ska jag ringa Nancy och säga att det är kallt så hon får hämta mig. Mitt hår är liksom inte torrt.
Ha en bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0