Promenad på Existenz.

Mamma försöker tvinga mig att gå ut och gå, fast jag är sjuuuk. "Frisk luft är bra", säger hon. "Stick ut näsan genom fönstret och ta några djupa andetag", säger Sandra.

Tyvärr kan jag inte andas med näsan, och tyvärr vet jag hur rätt mamma har.
Så att ja, om en stund är det jag som tar på mig solbrillor och lika mycket kläder som man har på Antarktis och ger mig ut och går. Jag ser inte fram emot det.


HAHAHA, nu fick jag ett meddelande från Jonas om att bilder från Mallis på mig och Jennie i bikini finns på existenz. Så jäävla omoget, men jag kan ändå inte låta bli att garva. Vi kan iallafall trösta oss med att våra ansikten inte syns på bilden.
Nu ska jag promenera. Dock med kläderna på.

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, då borde man ju sett dig... Hrm...

2009-10-20 @ 19:51:34
URL: http://kumiko.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0