Hehehe.

Det var en gång en kanin som andades genom rumpan. En dag satte den sig ner och dog

Din mamma är så fet, så när hon badade i havet började valarna sjunga "WE ARE FAMILY!"

Din mamma är så fet att efter att hon trampat på en katts svans blev den en bäver.

Alla barnen plockade blåbär i skogen förutom Erik, han plockade LINGON!

Din mamma är så ful att när hon går in i banken stänger de av bevakningskamerorna.

Två små killar satt i sandlådan och skröt om vem som hade den tuffaste pappan. Kille 1 sa: Min pappa är polis och han kan ta din pappa. Då sa kille 2: Min pappa är brevbärare och han kan ta din mamma.

- Vad är det för likheter mellan en glass och en elefant?
- båda börjar på G för elefanten heter Gunnar!


071-nummer för psykfall
...tuuuut.....tuuuut.....tuu… klick

Hej. Välkommen till Psykhimlen.

Om du är tvångmässig, tryck 1 om och om igen.
Om du är underordnad, be någon att trycka 2.
Om du har flera personligheter, tryck 3, 4, 5 och 6.
Om du är paranoid, kan du enbart låta luren ligga av. Vi vet vem du är och vad du vill och kommer att söka upp dig inom den närmsta timmen.
Om du är schizofren kan du bara lyssna på den lilla rösten i ditt huvud som kommer att säga vilket nummer du ska trycka på.
Om du är mano-depressiv kvittar det vilket nummer du trycker på. Ingen kommer att svara ändå.



Såhär kul har jag när jag inte kan sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0