Mary in anger.

Jag har varit hos frisören och det tog två timmar. Nu sitter jag hemma hos Vibbe och är skitnöjd. Bild kommer ikväll.

Mamma ringde och jag berättade att jag har rakat lite på sidan, att jag ska åka till Hamburg och att jag tänker färga håret rött någon gång. Hon frågar om jag har råd med det, och ja det har jag. Om jag får bestämma.

Jag har min vinterjacka från förra året och den är hur snygg som helst. Jag har kläder så jag klarar mig. Jag jobbar lite och tjänar pengar, jag bor hemma och mina föräldrar tycker inte att jag ska betala för det eftersom att jag inte har fast jobb. Okej, säger jag och använder dom pengarna till annat.
Sen nu är det trkigt att gå ut och festa hela tiden, halmstad är överskattat och vinterhalvåret suger ännu mer.

Med andra ord, jag har råd. Jag ska bara få min mamma att förstå det.

Now playing; Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha tror hon inte på att du ska åka eller?

Allt är till och med betalt !! XD

2009-10-07 @ 22:39:01
URL: http://pandys-sandra.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0