090905

Haloooo, eller eh. Hej =)

Har precis kommit innanför dörren, efter en lunch på stan som senare bidrog till shopping. Farligt liv i Stockholm, iallafall enligt min plånbok. Han är ganska ledsen nu :( Stackarn. Men jag är glad så det räcker åt oss båda.

Började dagen med en lunch på Östermalms torg, lisapåtorget stod för frukosten. En kycklingsallas och ett glas vitt i solen. Helt underbart. Sprang in i Saluhallen och hälsade på Andy, bestämde oss för bio och utgång ikväll. Gick ner till Sturegallerian och hälsade på inne hos Freddy som jobbar på Fred Perry. Blev OSA:de på en Club, +23. Sen gick vi inom lite affärer och handlade lite viktigt, typ schampoo och balsam - FÖR 399 KR. Egentligen skulle det kosta 899 kr. Hohoho, vilket kap Marie!

Nu ska vi iallafall städa lite, sen ska jag hoppa in i duschen och raka benen, halleluja det var länge sen nu. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll.
Jeansshorts, en av storebrors T-shirts och svarta pumps? Svart hög midjekjol, body och svarta pumps? Stuprörsjeans, tunika och stövletter? - Dagens I-landsproblem ;)

Puss, have a nice day :)


Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång.

Kommentarer
Postat av: Fru

jag saknaar dig! vill också vara där, och vill du ska vara här. vafaan. bajs. och fan vad du bombar mig med sms. kan inte svara det är kalasdyrt har inga pengar heller. huh :( skypa inom snar framtid! ily <3

2009-09-06 @ 03:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0