090907

Åh, godmorgon.

Jag fick helt panik när jag vaknade för en timme sen och såg att klockan var 12. Shit som jag vänt på dygnet här uppe, inte bra alls. Jag hatar när man vänder på dygnet, och under skoltiden var jag verkligen expert på att sitta uppe halva nätterna och göra ingenting.
Haha nej dethär funkar inte. Jag måste vända tillbaka. Kan börja redan i morgon för att min äldsta storebror ringde nyss och berättade att mellan 9-11 imorgonbitti kommer en kille som ska laga vår kyl som varit sönder i en vecka. Kul att ligga och sova när han kommer ;)

Idag så ska jag iallafall gå igenom SOUK-gallerian. Inte hunnit det ännu, så det får bli dagens uppgift. Sen vet jag inte mer, storebror ska klippa sig klockan 3 och, ja. Det är väl vad jag vet :) Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag ta en dusch, sen blire staaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0