BEAT IT.

Åh, nu går jag på överskottsenergi. Sov ungefär 2,5h inatt och sen jobbat hela dagen typ. Jobbar hela helgen också, dryga tider dessutom. Money money money! Kan aldrig finnas för lite av den varan. Speciellt inte nu när vi ska till Hamburg, Jag och Sandra! Iofs har jag egentligend e pengarna jag behöver där nere, men det skadar ju inte med lite extra ;)

Dessutom, så kom jag på att jag har några tyska vänner i Berlin, så skickade iväg ett mail till en av dom på facebook innan. Han hade aldrig varit i Hamburg, men har vänner där, så han kanske åker dit och hälsar på dem samtidigt som vi är där! Isfl ska vi möta upp dem och få en egen rundtur i Hamburg, alla bra uteställen, allting. It would be SICK! Sen hade det varit skitkul att träffa mina vänner där med, har inte träffat dem på typ 4 år, bara haft mailkontakt. Åh, jag längtar!

Iallafall, så ska jag hoppa in i duschen nu tänkte jag, sen ta en tur ner till Jonatan. Han ringde innan och vi har inte träffats på typ två veckor, och det tyckte han var waaay to long time. Kan jag hålla med om. ;)

Japp, så blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0