Jag ÄLSKAR Stockholm.

Folk är så jäkla öppna och trevliga här, I TOTALLT LOVE IT! ♥

Nyss var jag ute med pizzakartongerna, vi pallade inte gå ut och äta - slappkväll framför teven it is, och då mötte jag två jättetrevliga, SNYGGA killar i trapphuset.

- Hej, är du vår nya granne?
- Shaa, eh nej. Min bror bor här, men jag har lite planer på att kolla jobb här.
- Fan va schysst, då måste vi ju lära känna varandra eftersom att du kanske är vår framtida granne. vad gör du ikväll?
- Mja, ta det lugnt, kolla på en film eller något. Ni då?
- Ah, typ samma. Men du kan ju komma upp på en drink sen om du vill, vi precis ovanför dig, fast på tredje våningen.
- Hahaha aah, eh okej.
- Ah, schysst. Ses sen då kanske.

Sen skulle de gå och fixa mat. Haha, jag tyckte det var lite gulligt faktiskt. ^^ Men jag får se, lovade ju trots allt storebror en lugn filmkväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0