six feet under the stars

Jag har hällt i mig 3 liter vatten sen klockan 9. Haha, typ en halvliter i halvtimmen. Inte så farligt, förutom att jag springer på toa hela tiden. Lite som när man är full, har man en gång börjat gå på toa kan man inte sluta. Haha.
Bedtime.

M - duuu. jag saknar dig, idjut.
D - duuu. jag saknar dig. not
D - just kidding :D <3

i've got your picture, i'm coming with you. dear maria count me in. there's a story of the bottom of this bottle and i'm a pen.




All Time Low
- Siesta 08

Kommentarer
Postat av: Zizi

Åh jag vet, först när jag hörde att Gustav färgat håret svart så rynkade jag på näsan men nu när man får se bilder på den så ser man att han passar väldigt bra i det! :)



Finns det någon internetupplaga av tidiningen du blev intervjuad för? Jag vill läsa när den kommer ut :P



Har du hört något mer från familjen i Italien? :)



Kramar

2009-09-07 @ 11:18:51
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0