Svininfluensa

När mamma kom innanför dörren för typ 15 minuter sen hoppade jag ner, lycklig som fan med min alcogél i handen. 10 sekunder senare är min värld förstörd. Typ.

Mamma sa att jag ska ta spruta mot svininfluensa, för att ungdomar i allmänhet är dom som blir sjuka lättast.
Jag sa att då får hon både dränka och söva mig först, jag tänker minsann inte låta någon random sticka en nål i mig och spruta in något. NO way, inte i detta livet.



Inte för att det är speciellt lockande att se ut sådär.
Men hon får iallafall muta mig med något. Jag gör det inte frivilligt.

Kommentarer
Postat av: zizi

Jag tycer du ska skicka in en profil, även om du inte är helt säker. Hela processen kan ta tid. För mig tog det 2 månader innan jag hittade rätt familj och min kompis håller fortfarande på att leta efter rätt familj och vi registrerade ungefär samtidigt. Jag har varit här snart 6 månader. Det är okej att tacka nej till familjer :)



Kram

2009-09-01 @ 19:46:43
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: fru

men pierca dig och tatuera dig kan du ;)

2009-09-02 @ 09:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0